Sunday, May 8, 2011

hafizzainal's contest-senyuman mahal


Siapa budak hensem rambut belah tepi berlesung pipit nih?
Nama dia HAFIZZAINAL comel.
(Hafiz, bak meh doploh sen. Duit pujian.)

Dia buat contest hafizzainal's contest-senyuman mahal, && thanx to Hanis Izzati mengetag saya. 

Senyuman mahal? Amek kau.

Hah tu dia dah mai!
Senyumlah, kalau itu dapat lepaskan sedih kau.


(Left.) Tak cukup? Ada lagi.
Oh ini senyumanlegalepasjawabexam nama dia.

Saya memang suka senyum nampak gigi. (right.)
Senyum aje walaupun badan engkau tak sekurus sebelah tu.


Cik Haireen di kiri.Oh dia senyum tak nampak gigi!
How can i live without you, kalau setiap hari kau buat aku senyum?


Hai Hafiz, saya Haireen.
Kenapa senyum ni mahal?
 Senyuman seorang student yang sebok dok tangkap gambar memang sangat mahal.

Bila engkau sakit, bila engkau marah, bila engkau sedih. 
Senyumlah, sebab ia penawar.

Saya nak share hadiah bersama 
Beluncas 
Hani
Ain

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...