Thursday, December 16, 2010

16.Desember 1991

16 Desember 2010. Selamat Hari Dewasa Haireen Nurjana bte Mohamad Khairodin. Semoga menjadi gadis yang sempurna dunia akhirat. =)

Senyum, tak perlu kata apa-apa.

Saya senyum, ya. Sedang tersenyum.
Semalam ada orang buat suprise, meredah lautan api gelora ombak badai untuk berjumpa selama 10minit dan memberi hadiah. Saya pon puaslah mengarang ayat pada Uncle konon foodcourt ramai orang, kena tunggu lama bagai demi untuk berjumpa. Sweet bukan? Heyy, sweet lahh! terima kasih 10 minit. =)

Rin, Selamat Hari Jadi!
Call free? tinggal harapan, simcard register guna ic manusia lain. Oh takpa, tak kisah langsung. Esok saya Off! Off lagi. Juga dianggap hadiah, terima kasih. Kak Suria berteriak dalam kedai, kantoi 1 kedai tahu birthday aku, siap customer wish lagi. Eh malu betul! Terima kasih. Budak-budak jiran kedai saya juga berteriak, eh tipu. cakap biasa sudah. Oh Terima kasih. Online FB, check status. On HP, check message. beribu mereka wish, terima kasih.

Lagi-lagi bila Bonda bersama Ayah mencium pipi anak gadis sambil mengucapkan " selamat hai jadi, dah besar anak mak.." Terima kasih!

Rasa macam dihargai. Betul.

Thanx for the wishes && hadiah hadiah hadiah tuu.
 Selamat Hari Dewasa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...