Sunday, October 7, 2012

No love story dah. (Oh tidakkk!)





So, boyfriend. Tak dopeklah den nak mengarang ayat bunga-bunga cinto untuk melahirkan rasa cinto den yang mendalam ini. TAK DOPEK jang oii. 





Aku merancang secara serius untuk tidak membangkitkan cerita mengenai cinta/relationship selepas ini. Ini serius punya rancangan, tapi kalau ada sikit terkeluar mintak mahap la yek. Hati remaja memang sukar dijangka ecewahhh.


 Ini kerana,


Kawan baik, kawan jahat kawan, bahkan adik beradik, sepupu sepapat, ipar duai telah membaca blog kitew. Kitew macam malu-malu tapi dalam hati eh bacalah, bacalah lagiiiiii. Heheh 

Dibuatnya adik sepupuku yang masih muda belia bukak blog aku pastu membaca bahan bacaan yang tidak elok, bukankah akan mempengaruhi mereka? Hah habes ah aku jadi role model yang cun tapi tak elok. Mak ayah dorang marah-marah lantas memulaukan aku & takkan mengajak aku pi family day akan datang.




Uiii jauh imaginasi.
OKlah. Assalamualaikum, tumpang lalu. Kbye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...