Thursday, June 30, 2011

Ulang tahun 20 tahun.

Semalam muncung bukan main.
Harini saya muncung lagi panjang 2km.
Tapi tak lama. HEHE

So, I warn you 
kebarangkalian mood aku bertukar sangat tinggi.






(Ada aku kesah?)






29 /6/2011 birthday Shou, housemate aku. Kami pakat main tabur bedak atas kepala dia. Nak tabur pakai tepung sayang, boleh buat cekodok. Ni bukan bedak cap John Travolta, bukan bedak cap Johny Deep. Tapi bedak Johnsen&Johnsen. Bukan main lagi kelassss kau nyah! Habis bedak aku. Birthday girl putih 1 badan, dengan aku aku sekali. Cehh.

Paling best, lantai rumah kami boleh buat shuffle woo..!
Rambut aku pon jadi selembut sutera.
Terima kasih Johnsen&Johnsen!
Kahkahkah.

30/6/2011 birthday Idris, collegemate aku. Tadi dekat kolej budak-budak lelaki pakat simbah dia dengan air busuk. Teh basi + kahak + telur + tepung. Habislah berendam 7 hari 7 malam pon belum tentu hilang bau kau derrr. Eeeuuuwww! Seram tengok kau keluar toilet buat muka bengang. Tapi seram lagi tengok muka dengan rambut kau putih ajeeee. HAHA



Happy Birthday! Korang dah tua oi!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...